mandag den 5. marts 2012

siden sidst

Hej alle.. nu 7 faste læseere.. wohooo..:o)

anyways.. :o) siden sidste indlæg, ved jeg ikke om i har lagt mærke til den ny fane på min blog "lampe-projekt"? tjek det ud, det er vores 3.studieprodukt på skolen, hvor vi skal lave en lampe ud af metal og filt. Den er ikke helt færdig, men billeder vil løbende blive lagt ind der på siden..
Ellers har jeg været på rov i min kærestes lade, der fandt jeg et gammelt bord, der stadigt har nogle gode år i sig - som mit nye hobbybord.. ude hos min søde kæreste har jeg nemlig fået lov at få mit helt eget hobbyrum.. wauw..:o)
Men bordet skulle lige fikses lidt op.. så det blev det forrige søndag, hvor det jo var mega dejligt vejr udenfor - er helt tilfreds med resultatet, nu kan det bruges til mange gode projekter i fremtiden..


I fredags var jeg i rødekors genbrug i varde, jeg brugte hele 21 kr, på 3 håndmalede æggebægre, en vase og et broderi der ikke er færdigt (det kan jeg lige fikse..)..

Ellers vil det komme til at handle meget om skolen og vores praktiske eksamen i den kommende tid, håber I er med på en læser der også..:o)

Ha' det fedt..

kram Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar