torsdag den 22. marts 2012

det var godt nok mange!.. :o)

Hej alle

Sikken en dejlig dag det er i dag.. wop bobobo

Det kan godt være at jeg ikke er den med de fleste faste læsere i blogland, men jeg er nu ret stolt over at være oppe på næsten 2000 besøg, da er da helt vildt! - så tak til alle jer, der kigger forbi både de faste og de "ufaste"(kan man sige det?).. Det synes jeg er helt fantastisk!

I den forbindelse er jeg ved at stable en lille give-away på benene, regner med at den er klar til at blive præsenteret i næste uge.. YEIH... I heart give aways!

Nu vil jeg have noget morgenmad og så er det videre til skolen, hvor dagen står på vejledning til mit eksamensprojekt og herefter fortsætter vi med genbrug og redesign, skal jo have  flettet min lille taske/penulhus eller hvad det nu bliver til færdig.
Jeg har syet ringene sammen nu og synes det ser rimeligt ud, men jeg har ikke helt fattet konceptet med bunden, tror lige jeg må spørge vores fantastiske lærer om hjælp.. så går det nok alt sammen! :o)

Må I alle have en dejlig solskinsdag!

Kram Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar