tirsdag den 6. marts 2012

nu med tøfler

Hej alle

Yes, så blev jeg færdig med mine tøfler, som er lavet vha. pladefilt, læder og broderi.
Se her:





Synes selv at de er blevet rigtig fine (måske lidt mormors-kolonihavehus-agtige)..:o)
Da vi på skolen startede med filtning, som tema, var jeg lidt skeptisk og jeg synes egentligt at det var lidt træls. Men efter forløbet, må jeg indrømme at jeg er blevet omvendt og er nu en vaske-ægte filte-FAN! ulden er et helt fantastisk materiale, hvor man både kan skabe praktiske brugsting, beklædning og fantasifulde og sjove dyr og meget meget andet.. det er verdensklasse..

og så har jeg i dag arbejdet lidt videre med lampe-projektet, se billeder under fanen lamper.

Yeihh, der er give-away på Helles blog..

 http://hellesrodekasse.blogspot.com
tjek hendes blog ud og bliv fastlæser.. jahhh

Og det var så dagen i dag, glæder mig allerede til at se, hvad dagen imorgen byder på..:o)

Ha det fedt!

Kram Anette

3 kommentarer:

  1. Uha, det der filtning kan jeg slet ikke finde ud af. De er så fine de tøfler og med garanti dejlig lune. Du er velkommen til st deltage i min give-away, som jeg netop har skudt igang inde hos mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle..

      Ja de er så dejlige.. :o) og det var faktisk slet ikke så svært, måske jeg skulle lave en diy og putte på bloggen.. det overvejer jeg lige.. :o)
      Hvad hedder din blog? jeg kan ikke lige finde ud af at finde den ved at trykke på din profil. :o(

      Slet