onsdag den 28. marts 2012

Hej alle

Så er det vidst tid til en lille update.. uhh jeg synes jeg har sååå travlt.. men det er nok fordi at jeg har gang i lidt for mange projekter..

På skolen er vi i gang med vores emne genbrug og bæredygtighed, i den forbindelse skal vi lave to produkter, et selvvalgt at genbrugsmaterialer og et skab af en gammel vinkasse, drivtømmer o.lign. Vi er ikke startet på skabet endnu, men jeg er i fuld gang med det selvvalgte.

Jeg er i fuld gang med at flette en kurv af dameblade/reklamer, kurven bliver kvadratisk og skal blive så stor at den kan bruges til at opbevare gamle blade og magaziner (hvor passende..:o) Jeg er næsten færdig med bunden - billede kommer senere.. :o)

Jeg har søgt hjælp hos Helenes blog = www.genbrugblirguld.blogspot.com - hun har nogle rigtigt gode DIYs til fletning af kurve/tasker osv.

Samtidigt har jeg lavet to små heste af retrostof, som jo er genbrug! Jeg var så heldig at få en rest af min studiekammerat Camilla (tjek hendes blog - www.danagonia.blogspot.com)
Lad mig præsentere hyphestene Hailey og Harley..





Harley er givet væk, til min kære Nabo, han er dåbsgave til en lille dreng, så må vi håbe at de bliver glade for hinanden! :o)

Samtidigt med vores genbrugstema på skolen, har vi metalsløjd, der har vi indtil videre lavet navneskilte og drevet en kobberskål, og nu er vi i gang med at støbe smykker af tin.. Jeg har ikke lige nogen billeder igen, men det kommer.. :o) I promise.. !

Nå jeg vil videre med dagen, først lidt mad, så lidt fletteri, så lidt lektier og så lidt hygge hos min bedsteste ven Kerstin i aften! - dejlig dag!

Ha' det godt derude!

Kram Anette

PS. Har I opdaget det fantastiske vejr.??.. YEIIHH

2 kommentarer:

  1. Sikke en heldig dreng at få sådan en fin hest. De er sørme blevet lækre.
    Kh V

    SvarSlet
  2. Sådan en kan du da hurtigt lave Vibeke, mønsteret er fra en bog, tror den hedder: lav selv dyr af naturlige materialer..:o)

    Håber du har det godt.

    Kram Anette

    SvarSlet