onsdag den 14. marts 2012

Onsdags-update

Hej alle

Så er det onsdag, og i dag modtag jeg den dejlige bog, som jeg var så heldig vinde i Helles Give away - www.hellesrodekasse.blogspot.com.. Jeg har netop bladret bogen igennem og jeg forudser mange gode produktive timer mellem mig og den bog i fremtiden.. :o)


Ellers er jeg blevet færdig med min lampe, se det færdige resultat under siden med lampe-projekt.

Og ellers sidder jeg lige her bag skærmen og forsøger at være en god studerende og skrive et par bevingede ord om fantasi, kreativitet og innovation, og jeg vil lige dele et citat med jer fra bogen - Plant et værksted:
"...at forholde sig kreativt til tilværelsen er en livsstil. Og denne livsstil er nødvendig i en frigørende og forandrende proces, for i kreativiteten såvel som i fantasien ligger frigørelsen, forandringen, fornyelsen, forundringen og fornøjelsen."
Jeg kan godt lide den sætning, og den giver mig lyst til at gå i gang med tusind projekter.. Men desværre er der ikke nok tid i døgnet til alle mine ideer.. :o) Måske er det heller ikke alle ideer der skal udføres, så indtil videre beholder jeg dem i min fantasi - indtil dagen kommer hvor tiden er til det og jeg af nødvendighed bliver nød til at få ideerne prøvet af i virkelighedens verden!

Imorgen står dagen på re-design af jeans, er sikker på der kommer nogle spændende resultater, som jeg kan dele med jer alle..:o)

Ha' det godt!

Kram Anette

2 kommentarer:

  1. Åh så var posten hurtig denne gang. Dejligt du er glad for den :0)

    SvarSlet
  2. Kæft hvor er du bare snyde heldig!!! Er slet ikke misundelig!!! Lampen er bare blevet så flot. Er vild med, at du lod det grønne kravle ned af metallet. SÅ FLOT! Vi ses senere i dag :-)

    SvarSlet