søndag den 11. marts 2012

Jeg har vundet noget.. wohooo

Hej alle

Jeg har deltaget i Give away på Helles blog - www.hellesrodekasse.blogspot.com og er så heldig at det var mig der blev udtrukket som en af de heldige vindere.. :o) Hvor er det bare verdensklasse..

Jeg har vundet bogen: Make Hey, when the sun shines af Pip Lincolne og jeg glææææder mig til at modtage den og blive inspireret til alle mine projekter.



Ej, jeg er da simpelthen bare så glad nu.. hvor heldig kan man være.. :o)

Måske jeg også skulle arrangere sådan en give away.. hmm men hvad skulle jeg give væk, jeg går lige i tænkeboks, men det er da bare et fantastisk koncept!

Tak til Helle og hendes Rodekasse..

Nu vil jeg nyde resten af søndagen, med lidt hækling for sjov!.. :o)

Kram Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar