onsdag den 22. februar 2012

puhh

Hej alle

Så er der lavet et par luffer, man kan godt se at det var mit første forsøg med hul-filtning. Jeg har eksperimenteret og brugt 2 forskellige farver, det ser ærlig talt ikke ret pænt ud, men så ved jeg da at jeg skal holde mig til ensfarvede luffer en anden gang.
Og når, man bor på 26 kvm, er det ret så ubehageligt at foretage sig, hvad jeg vil kalde gulv-filtning. Det er i hvert fald ikke ergonomisk korrekt, jeg anbefaler klart at man bruger at stå ved et bord, ved den slags projekter.
Som I kan se her, har jeg siddet ude i min bruse-niche.

og her er så resultatet, begge handsker er lysegrønne inde i hånden (eller dvs. delvist lysegrønne). højre hånden har det desværre et lille bitte hul, hvor ulden ikke er nået sammen, det må jeg lige have fikset på en eller anden måde.



Det var dagens lektier, så må jeg godt strikke lidt ik også?? :o)

Ha en fantastisk onsdag!

Kram Anette

3 kommentarer:

  1. De er da fine. Så lige, Hanne frarådede os at lave lufferne, fordi de var for svære at ligge pænt ud. Tror nu jeg forsøger alligevel, efter at have set dine...

    SvarSlet
  2. Helle Christiansen22. februar 2012 kl. 03.26

    Anette, hvis det er lidt hul, så gør dem våd igen og "massagere" dem, som du ved at filt skal have bevægelse hele tiden for at lukke sammen/fast. Prøv du :)

    SvarSlet
  3. Hej Grønne
    Tak for din hilsen på vores Materiel design blog og held og lykke med alle dine projekter.

    SvarSlet