torsdag den 8. marts 2012

Re-design og sytræning


Hej igen

 I torsdags til undervisningen i Materiel Design, fik vi en opgave der hedder UPS, den handler om at en sød dame er kommet til London, med hendes mands tøj (en skjorte, en jakke, slips og sokker). Hun er nu på hendes hotelværelse og har 4 timer til at lave et stykke beklædning ud af disse dele vha. symaskine, nål og tråd.
Det gik vi så i gang med og det kom der følgende resultater ud af:
(min er den lyserøde)









Jeg følte næsten jeg var med i projekt runway, det var en super sjov opgave, og det var vældig skægt at se hvordan vi hver især greb opgaven forskelligt an.

I sidste uge, havde jeg lige lidt ekstra tid (ved ikke hvordan det kunne ske), og gik derfor i gang med at øve mig lidt mere på symaskinen, det kom der følgende resultater ud af:
et stks kjole, selve kjolen er blevet helt fin synes jeg, men men men, mig og kantebånd skal vidst lige blive lidt bedre venner, tror i hvert fald lige at jeg skal have lave om på ærmernes kant, det ser ærlig talt lidt træls ud.


og så fik jeg lige lavet denne lille taske også, den er efter et stof og stil mønster - En minishopper. Ved ikke lige hvad jeg skal bruge den til, men nu har jeg den.. Ellers kan det vel altid blive til en gave.. :o)


Og nu er det weekend, på mandag skal jeg aflevere en psykologi-opgave om ungdom, så jeg er stået tidligt op for at prøve om jeg kan få den lavet færdig her til formiddag.. men jeg kan mærke at det trækker lidt ud, der er tusind andre ting jeg hellere vil (som fx opdatere min dejlige blog, som nu er oppe på 9 faste læsere, hvor er det fantastisk!)

God weekend til alle

Kram Anette

2 kommentarer:

  1. Mange tak..:o) syns også selv den blev lidt go.. jeg ligger lige resten af mit holds kreationer ud også, vi fik meget forskellige resultater.. :o)

    SvarSlet