onsdag den 21. marts 2012

Første forsøg på en flettet taske/penalhus

Hej alle..

Så er jeg lige i gang med at lære noget nyt igen..:)
Vi har om genbrug og bæredygtigt design på skolen og i den forbindelse har jeg kastet mig over fletteriet.. så nu har jeg flettet 3 ringe og en bund, nu skal jeg bare lige finde ud af hvordan det skal syes sammen.. men det finder jeg nok ud af..:)

Og så lige lidt privatinfo.. i dag har mig og min søde hollandske kæreste været sammen i et år.. yeihh.. håber på mange flere..:)

God onsdag til alle!

Kram Anette




3 kommentarer:

  1. Spændende med det der flet... ku du ikke holde et lille kursus her i Vamdrup.
    Og.... Tillykke med kærligheden <3
    Knus Lene

    SvarSlet
  2. Hold da op du er nået lang siden igår ven.. Jeg er ikke så langt - jeg har været på shopping i dag i stedet. ;) Synes selv jeg fik nogle lækre sager.

    Ser frem til at tilbringe endnu en krea-dag sammen med dig i morgen

    Hav en dejlig årsdag - nyd foråret! ;)

    SvarSlet
  3. K... du er hurtig. Tror aldrig mit flet bliver til mere end et forkølet armbånd. Tillykke med kærligheden ;-)

    SvarSlet