lørdag den 26. november 2011

Taburetten er FÆRDIG! Hvad skal der så ske?

Hej alle

Så er taburetten simpelthen blevet færdig, her er et billede fra min udstilling på skolen:


Og nu når den er færdig, hvad skal der så ske?

I morgen aften, skal jeg møde på Ladelund Efterskole ml. kl.18.30-19, hvor jeg skal indlogeres på mit værelse. Eleverne derude har samtidigt noget uddannelsesmesse i morgen, så det er jeg spændt på at se også.

Og ellers skal jeg jo have lavet alle julegaverne færdige, og købt lidt ind også. Jeg var afsted sammen med min mor en tur igennem Koldings gågader, hvor jeg både fandt inspiration og købte et par gaver. Så nu varer det ikke længe før jeg er helt klar med alle gaverne. (de hjemmelavede, vil blive offentliggjort her efter d.24.dec.) - Her er et par inspirationsbilleder fra shoppeturen i Kolding:





Vedr. min praktik på Gredstedbro skole, der mangler jeg lige at lave en enkelt undervisningsplan til håndarbejde i 4. kl, her skal vi lave stoftryk og broderi, under emnet >>sjove ugler<<, da jeg bare elsker uglerne og de jo også er meget moderne for tiden.. :o) - Der kommer snart en side med ugleinspiration.. :o)

Ellers hygger jeg mig hos mine forældre, min mor og jeg skal i gang med juledekorationer og julepyntning af huset om lidt, det er altid hyggeligt.

God weekend til alle!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar