torsdag den 24. november 2011

Taburet - NYT

Hej igen,

så er der taburet-nyt.

Taburetten er nu blevet malet og er næsten ved at være færdig.

boblerne er lavet vha, bogbinderplast, hvor boblerne er skåret ud og så er der duppet maling på med en lille bitte svamp.. :o)





Da taburetten var malet, skulle jeg sætte hængslet på igen, men af en eller anden årsag, vil det nu ikke sidde ordentligt fast - så det problem skal jeg lige have løst i dag, når jg kommer i værkstedet.

Men den begynder efterhånden at se færdig ud, min kære dejlige taburet.. Hvad skal man kalde designet -  den er jo inspireret af en ostestol og en brødbox, og så er den til sko.. Brainstorm: Breadbox, cheese, ost, shoes, bobler, bubles... Måske det bare er en shoebuble-box fra designeren A. Grøn - made with love in Esbjerg! :o) måske er det slet ikke nødvendigt at navngive den, men jeg modtager gerne gode forslag (smid en kommentar..)

Nå jeg er til TPE (igen) - i dag er der foredrag, så sidder lige og hører lidt om vold mod børn og unge... sikke noget.. :O/

Senere går turen i værkstedet, satser på at blive helt færdig med taburetten i dag! - JAHHH..

Stay posted!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar