tirsdag den 1. november 2011

sidste weekend og kreativ messen

Så er jeg tilbage efter en dejlig weekend..
I fredags tog mig og min veninde af sted, vi havde besluttet at besøge mine forældre og dagen efter tage til kreativ messen i Fredericia. Vi stod tidligt op lørdag, spiste morgenmad og smurte madpakker (ingen grund til at bruge penge på mad til messen, pengene skulle jo bruges til hobbyting..:o). Vi kørte afsted ved 9-tiden og ankom til messen, lige lidt før åbningen. Min kære mor havde lånt os, hendes Clubsyd-kort, hvilket betød at vi kunne få 30 kroners rabat på indgangsbilletterne.. NICE.. Vi kom ind og og dørene åbnede op, vi var så superspændte på alle de ting vi skulle se. Og hvor var der bare mange ting, næsten for mange - vi startede med at gå en hurtig runde og var faktisk lidt overvældede over alle de indtryk, der var virkeligt mange forskellige og spændende ting. Bl. a. var der også et galleri - hvor jeg lige tog at billede af disse malerier:


Jeg ville ikke hænge dem op i min stue(hvis jeg havde sådan en), men jeg synes det er flot lavet.





Hvis jeg lige skal anmelde messen, så synes jeg helt klart at det er et fantastisk koncept, men det levede ikke helt op til mine forventninger. Det er faren ved forventninger, så kan man godt gå hen og blive lidt skuffet. Det der skuffede mig, var manglen på gode tilbud. Det var helt klart min forventning at de mange butikker ville prøve at skaffe nye kunder vha slagtilbud på messen, men faktisk var der ikke ret mange af dem, der overhovedet havde sat priserne ned og som den fattige studerende jeg er, hang jeg lidt med mulen. Det kan godt være at jeg tager til messen igen næste år, bare fordi den er der og jeg gerne vil støtte op om konceptet. Men hvis jeg tager afsted igen, så bliver det om fredagen, for det var da også bare helt vildt så mange mennesker der var, man kunne jo nærmest ikke bevæge sig rundt.Og når der er så mange mennesker er det naturligvis også meget sværere at få øje på de tilbud der er. Ved nogle af standene var det nærmest umuligt at komme til at se på varerne, fordi der var så mange mennesker.
Jeg fik dog samlet lidt ny inspiration:




Dette er et nøgle af stof skåret i en meget lang strimmel, det tror jeg at jeg vil prøve at lave noget i en gang. Jeg købte det godt nok ikke på messen, men tænker at jeg finder det på nettet.. :o)

Vi var på messen i 3 timer, resten af weekenden gik med at slappe af hos mine forældre. Og med slappe af, mener jeg naturligvis at vi strikkede helt vildt.. Det er jo snart jul og julegaverne skal være færdige.. :o)

og det var så den weekend. :;o)

Stay posted!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar