onsdag den 8. februar 2012

Tusindkunstner?

Hej alle

Hvis man har gang i tusind ting på een gang, så er man vel en tusind kunstner?? Ja, det tror jeg da vidst nok.
I dag, har jeg et par forskellige ting jeg gerne vil dele med jer.. :o)
Først og fremmest blev jeg jo færdig med min 3.års praktik, super fedt!  så nu er jeg selv tilbage på skolebænken og klar til at lære en masse nye spændende og kreative ting.. :o) Vi startede ud i går med et nyt forløb om filtning - se billeder herunder

Nyt på skolen - våd-filtning
Bold med broderi:




halvfærdig ælling, filtet om skumgummi


i uge 9 vil jeg lave mig et par tøfler.. Jahhh


Nyt værktøj
Multitool:
Så har jeg været på indkøb, hvor jeg har anskaffet mig en dejlig maskine, jeg vil kalde det et multitool - der både kan fræse små detaljer i træ og klare pudse og poleringsarbejde, jeg glæder mig meget til at få afprøvet denne maskine..


Jeg har også købt en mini skruemaskine, men det behøvede jeg ikke lige at fotografere, går udfra i kender sådan en.. :o)


Nye bøger til inspiration

Home Made - inspiration til at sy, strikke og hækle - den indeholder rigtigt mange sjove ting, både større og mindre projekter, for begynderen og for den øvede.. love it.


Min nye tyske bog:
Som indeholder alle mulige projekter, som kvinder kan lave til hjemmet i mere eller mindre alle slags materialer, den er super fed!!



Mit strikke- og hækletøj
Strik - Jeg er pt i gang med at færdiggøre en trøje, det går lidt langsomt pt, da jeg desværre bøvler med lidt hold i nakken, og så er det altså lidt anstrengende at sidde og montere, men se billedet..:o) Jeg  håber at blive færdig med den her indenfor den næste uges tid.


Hækle - er ikke i gang med det helt vilde lige nu, meeen er dog i gang med at lave en pung/taske til min rundpinde, som blive ved med at falde ud af mit strikkeetui, ihh altså.. Så finder vi lige en løsning på det problem. Den er ikke helt færdig endnu, men i får lige et billede af det foreløbige resultat. :o)



Weekenden

Jeg glæder mig til lørdag, der skal jeg igen en tur i drejeværkstedet - det glæder jeg mig rigtig meget til.. :o) wohooo!

Inspiration . flere billeder er inde under fanebladet, tjek det ud.. :o)

Ha det fedt!

Kram Anette

1 kommentar:

  1. Spændende bøger du har fundet. Dem må du da gerne tage med i skole en dag :-) Jeg vil lave sådan en sej eventyrhat tror jeg... Ville nu også gerne have tøfler, men vi kan jo, som altid, ikke nå det hele :-(

    SvarSlet