torsdag den 16. februar 2012

Så må jeg lige være studerende.. :o)

Hej alle..

Efter et veloverstået sy-kursus hos min Inga i går, kan jeg stolt fremvise denne bluse/tunika, som jeg selv har syet.. puhh det trak tænder ud.. Selve blusen var ikke svært, men dem der har fundet på det der med kantebånd burde have en meget hård straf, hold da op der var jeg da lige ved at miste besindelsen..  Men så kom Inga med et kram og så kørte det igen.. Men jeg må indrømme at jeg ikke havde troet at det ville tage en hel dag fra kl. 11-18.20 at sy en lille bitte bluse.. Det er tydeligt at jeg mangler træning på dette område, så jeg har fået et mønster med hjem og så skal jeg prøve igen - man kan sige at jeg har fået lektier for.. skønne lektier dog! :o)



Men ellers skal resten af ugen bruges på min praktikrapport og min psykologi aflevering, jeg ville hellere lave sjove kreative projekter - men hver ting til sin tid. Er det ikke sådan man siger?

Ha det fedt, jeg vender frygteligt tilbage..:o)

Kram Anette

1 kommentar:

  1. Det ser ski da ret prof ud! Og ja kantebåndsopfinderen er heller ikke populær hos mig... Desværre ser det jo skide godt ud...

    SvarSlet