onsdag den 15. februar 2012

Så er det onsdag.... :o)

Hej alle mine 5 faste læsere og alle jer andre der også kigger forbi.. :o)

Så er det onsdag og tid til at jeg skal på sy-kursus hos min Inga, vi har aftalt at mødes her kl. 11 og så arbejde os frem til aftensmaden.. jahh..

Men for at forberede både mig og symaskinen på dagens strabadser, smugtrænede vi lidt i mandags. I mandags var jeg i stof og sy i Videbæk sammen med min gode veninde Kerstin. Da vi havde handlet ind satte vi os bag symaskinerne  og gik i gang med at sy.. Jeg fik i løbet af de par timer vi var i gang, syet en natbluse (mit første forsøg med beklædning), en dug til køkkenbordet i min søde kærestes hus og to stofkurve. se billederne her:




 Jeg kom desværre ikke i gang med forklæderne som jeg havde planlagt men det må lige vente til en anden god dag, jeg har i hvertfald købt stof til dem nu.. :o)

I går var min kære søster så sød at hente mig og min symaskine i Esbjerg, så vi havde en hyggelig dag, med frokost på cafe frederik, køb af nye vinterstøvler til mig og støvler og bukser til sidsel. Bagefter kørte vi til vores forældre og resten af dagen/aftenen stod i strikkeriets tegn, hvor jeg nu har kastet mig over endnu et projekt. Nemlig en stribet tunika, fra min nye bog Home Made.




Jeg har valgt nogle andre farver end dem de har brugt i bogen, den skal jo passe til mig.. :o)

Og det er så bare lige hvad der sker lige på denne fantastiske onsdag.. :o)

Må i alle have en helt fantastisk dag..

Husk at melde dig som fast læser af bloggen, og læg gerne en kommentar.. :o)

Kram Anette

3 kommentarer:

  1. Sikke produktiv du er, er vild med de kurve. Garnet er rigtig flot sat sammen, det skal blive sjovt at følge projektet. Jeg er fast læser herinde og nyder at følge med. Håber du har lyst til det samme hos mig.

    SvarSlet
  2. K... hvor er det sejt, du lige strikker en HEL tunika!!!! Den ser da super fin ud din natbluse... Må vi ikke se den på??

    SvarSlet
  3. Hej Helle, hvad hedder din blog? den skal jeg da helt sikkert lige tjekke ud.. :o)

    Hej camilla, du må lige forestille dig natblusen på, min plan er at der også skal syes shorts til, men jeg skal lige finde et mønster.. :o)

    SvarSlet