søndag den 12. februar 2012

så er det vinterferie = hobbytid.. :o)

Hej alle

Så har vi endeligt fået vinterferie, den har jeg virkeligt set frem til her de sidste par uger, ikke fordi jeg skal slappe helt vildt meget af, men fordi vinterferien simpelthen skal stå i hobbyernes tegn.
Det startede i går, med endnu en tur i drejeværkstedet sammen med Esbjerg Husflidsforening. I går blev det til endnu et par lysestager og en skål drejet i vådt træ. (fik også lavet en enkelt lille gave, men kan ikke afsløre den endnu, da den ikke er givet..:o)
Lysestagerne kan i se her, ved siden af den jeg lavede sidst.


Skålen står pt ude i min kærestes skur, da den er drejet i vådt træ må den ikke tørre for hurtigt og står derfor i skuret, hvor der ikke er ret varmt. Hvis den tørrer for hurtigt kommer der nemt revner og træet "slår" sig, dvs. ændrer form. Den får I lige et billede af på et senere tidspunkt. Glæder mig allerede til næste tur i værkstedet (d. 25. feb) Ja, tak!
Ellers har jeg fået lavet den hæklede pung, til mine rundpinde, færdig. Jeg har sat 4 forskellige knapper i, for lige at peppe den lidt op, den blev faktisk meget bedre end jeg troede.. :o) wohoo...


I morgen går turen til stof og sy i Videbæk, sammen med mine bedstestes ven Kerstin, vi skal købe lidt stof, så vi kan komme i gang med at sy lidt ting. Jeg har besluttet at jeg må have mig 2 forklæder, et til madlavning og et til hobbybrug, man går jo nemt hen og bliver lidt beskidt.. :o)

Onsdag har jeg allieret mig med min onkels kæreste Inga, hun er rigtig ferm med en symaskine og vil give mig et kort kursus i at sy beklædning, så det glæder jeg mig rigtig meget til.

Men da jeg jo også er studerende, ikke kun hobbyfreak må resten af ugen gå til at skrive psykologi-opgave og praktikrapport, da disse skal afleveres mandag uge 8, så der er ingen vej udenom - det skal bare fikses..!

nu tror jeg at jeg vil surfe lidt rundt og læse hvad alle mulige andre bloggere har gang, folk laver simpelthen de fedeste ting.. I love it.. :o)

God søndag til alle!

Knus og Kram Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar