tirsdag den 31. januar 2012

Billeder fra praktikken

 Hej alle

Så er det min sidste dag i praktik, og i går havde jeg sidste da med valgholdet i kunst og design. Her har eleverne jo arbejdet med stencils og stoftryk, og så vil jeg da lige dele nogle af resultaterne med jer. Alle eleverne har arbejdet vildt godt med opgaven og der virkeligt kommet nogle flotte muleposer ud af projektet.






Sløjd-undervisningen i 5.kl slutter  i dag, men jeg har lige taget et par billeder af de foreløbige resultater, de virkeligt også lavet nogle flotte knagerækker, der simpelthen emmer af elevernes personlige udtryk (det kan politikkerne jo godt li' :o))







Mere om  mine private projekter er lige på trapperne..

Ha en fantastisk dag og husk at melde dig som fast læser.. :o)

over and out - Anette

1 kommentar:

  1. Hold da op hvor har de været gode. Synes slet ikke det er blevet så godt ude hos mig. Bliver spændende at sammenligne oplevelser :-)

    SvarSlet