torsdag den 26. januar 2012

And the award goes to... :o)

Hej alle

Så er det snart ved at være slut med praktikken, selvom det er sjovt at prøve kræfter med virkeligheden, så glæder jeg mig rigtig meget til at komme tilbage til seminariet og til værkstedet, så jeg kan få gang i alle mulige fantastisk kreative projekter.. :o)
Men i praktikken, har de jo arbejdet med knagerækker i sløjd, de er ikke helt færdige endnu - har taget billeder , de vil blive offentliggjort på et senere tidspunkt. :o). Eleverne i begge 5.klasser har været (og er) helt fantastiske i sløjdlokalet, der er virkelig en god arbejdsstemning og de langt de fleste får det ud af det, som jeg havde håbet.. Så er SKØNT..
___________________________________________________________________________________________

 Ellers har Camilla fra www.Danagonia.blogspot.com (pÃ¥ billedet), været sÃ¥ fantastisk at nominere mig til en Blog-award, hun har selv modtaget en award, og har herefter fÃ¥et lov at nominere 5 andre bloggere, og sÃ¥ har hun været sÃ¥ sød at nominere mig.. TAKKER!! Camillaog jeg læser sammen pÃ¥ materiel design og sÃ¥ er hun mega  kreativ med smukke smykker.



__________________________________________________________________________________
Så skal jeg også nominere 5 andre blogs, det kommer lige på et andet tidspunkt - da jeg lige sidder på skolen og om lidt skal til Håndarbejde med 4. kl, sidste gang i dag, det bliver spændende at se hvor mange der når at blive færdige med vores ugle-dækkeserviet-projekt.. (mere info følger)..

Ha det fedt - og husk at blive fast læser JAHH!

- Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar