torsdag den 19. januar 2012

hej hej

Så er det vidst på tide med et indlæg her på bloggen...

Jeg har ikke lige haft så god tid til at skrive indlæg den sidste månedstid, da jeg jo er i fuld gang med min praktik. Lige nu er jeg på Gredstedbro Skole, hvor jeg er i matematik i 7. Sløjd i 5., håndarbejde i 4. og valgfaget Kunst og Design..

Siden sidst, har jeg fået afprøvet endnu en kreativ aktivitet, nemlig trædrejning..  D. 7. januar mødtes jeg med resten af Esbjerg Husflidsforening og blev introduceret til arbejdet ved en drejebænk.. Og det var da bare helt fantastisk. De andre var meget flinke til at hjælpe i gang, og taget i betragtning at det var første gang jeg prøvede det, så synes jeg at jeg klarede det okay. Og det var helt klart ikke første gang jeg er med til det, jeg har faktisk meldt mig ind i foreningen og glæder mig allerede til 11. feb, hvor det går løs igen!


Ellers er jeg for tiden i gang med at strikke en trøje og en sweater  fra Drops design, forhåbentligt lykkes det nogenlunde for mig. og så kan man sige til sig selv - for pokker hvor er jeg bare god.. :o)


 Det var lige en kort update fra mig, når praktikken er færdig vil indlæggene igen blive lidt mere regelmæssige.. :o)



Og husk at melde jer som faste læsere af bloggen.. JAHH

Kram Anette

2 kommentarer:

  1. Synes det er frygtelig meget snyd, du har fået lov at dreje :-) Det må du viser os når vi kommer i skole igen.

    Er du sindssyg, det ser svært ud! Er spændt på resultatet!

    En lille sidebemærkning, så har jeg modtaget en blog award. Den skal jeg give videre til 5 andre blogs. Jeg har valgt dig, fordi jeg synes du fortjener nogle flere læsere. Jeg har skrevet et lille stykke om din blog og vist to billeder herfra.
    Håber det er i orden, og at du vil tage imod nomineringen.
    Hvis du tager imod, skal du vælge 5 blogs,som du tildeler en Award.
    Dernæst skal du på din blog skrive, at du har modtaget den af mig. Billedet kan du kopiere fra min blog. Hvis ikke, vil jeg stadig gerne have lov at nominere dig ;-)

    Hilsen Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla..

      Det lyder spændende, det må du da meget gerne.. Mangler helt klart nogle læsere.. :o)

      Hvis vi må gå i drejeværkstedet for Henrik, vil jeg meget gerne vise dig det, det er faktisk slet ikke så svært som det måske kunne se ud til.. :o)

      Praktikken går rigtig godt, men jeg glæder mig nu også til at komme tilbage til skolen og få gang i nogle flere fantastiske projekter.. :o)

      Håber at alt går godt hos dig..:o)

      vh. Anette

      Slet