mandag den 7. maj 2012

Mandags-status!

Hej alle,

Så er der gået et par dage siden sidst, så er det vidst tid til en lille bitte statusrapport.. :o)

puhhaa det eksamensprojekt! Jo, jeg synes det er sjovt at få lav at lave noget anderledes, men indimellem mangler jeg meget en lærer at spørge til råds, den såkaldte vejledning. Så i morgen håber jeg meget at min sløjdlærer lige har tid til at give mig et par tips og nogle forskellige ting, ophæng osv. for det trofæ i træ er godt nok tungt, jeg tænker på hvordan det skal gå. Så jeg skal lige have hans mening...:o)
Men nok om det... I dag er jeg startede på skelettet til mit trofæ af filt. Jeg har indtil videre bygget det op af træ, hønsenet og råuld. Det er et meget spændende eksperiment - se her:




I morgen arbejder jeg lidt videre med trofæet i træ, så håber jeg at finde en dejlig løsning på de problemer jeg har.. så jeg kan få det færdiggjort.. jahhh!!

Og så var jeg jo en tur på korskro hestemarked i går, sammen med min søde kæreste.. Og hvad fik jeg ? jaa en hest, intet mindre - se her hvor fin den er:

Nu vil jeg slappe af for i dag, der er jo medical night på Kanal4 - I love it!

Ha det fedt derude!

Kram Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar