fredag den 4. maj 2012

Dagens arbejde

Det var så endnu en dag i værkstedet. Nu er 2 bagplader til mine trofæer næsten færdige. Jeg vil gerne have dem lidt mørkere, så jeg er lige i gang med at overveje om de skal lakeres med et eller andet... hmm tænke tænke, tror jeg skal i et byggemarked og kigge lidt..:)
Arbejdet fortsætter igen i morgen, puhh jeg synes det er hårdt arbejde, muligvis har jeg taget munden lidt for fuld med dette projekt, men nu er der ingen vej tilbage, jeg knokler videre og så ser vi hvad der sker..
Spændende er det i hvertfald, nu vil jeg holde fri for i aften..

Ha det godt derude!

Kram fra en træt Anette, med vabel på fingeren efter hårdt pudsearbejde!

Sendt fra min HTC-telefon

3 kommentarer:

  1. Øj hvor du knokler da, det bliver spændende at se det hele færdigt. Husk st trække vejret ind imellem :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle,

      Jeps vejrtrækningen! - det bliver søndag, der vil jeg holde fri og tage på korskro hestemarked.. Jahhh.. :o)

      God weekend! :o)

      Slet
  2. Du er da i super god tid. Så glæd dig over at vi andre stadig stresser, mens du kan dase, de sidste uger...

    SvarSlet