mandag den 16. april 2012

mig og min uddannelse..

Hej derude..

Så er det tid til en lille update, jeg har desværre ikke lige så meget nyt på hobbyfronten, da jeg simpelthen er ved at få stress af min uddannelse. Utroligt, så meget bøvl, man kan få endda før man er ude på folkeskolerne..

Så jeg er blevet politisk (eller noget) og har lavet et lille debatindlæg på folkeskolen.dk - i velkomne til at gå ind og læse det og smid også gerne en kommentar..  tryk på linket her: http://www.folkeskolen.dk/510797/hvad-goer-vi-med-materiel-design#st608

Ja og så skulle jeg jo vælge et andet linjefag end Billedkunst, da det alligevel ikke bliver oprettet efter sommerferien. Til min meget store skuffelse, har nedprioriteringen af de praktiske fag i folkeskolen, forplantet sig ud på læreruddannelsen. derfor er der meget få der vælger disse fag og dermed bliver der ikke oprettet hold.
Derfor var jeg indkaldt til møde med studievejlederen i onsdags, hvor vi jo skulle have en snak om nyt valg af fag. Jeg har så valgt at mit sidste linjefag på læreruddannelsen bliver fysik/kemi. Det er den usikreste beslutning jeg længe har truffet og jeg er meget usikker på mit valg. Meeen som den gode studerende, jeg selv synes jeg er, skal jeg nok klare det - i hvert fald til bestået. Og så håber jeg på et dejligt job, når jeg er færdig.. :o)

Det var lidt om hvad der sker lige nu.. Jeg føler mit hoved er propfyldt med ting, jeg bare slet ikke burde tænke på, på nuværende tidspunkt. Lige nu burde jeg fokusere 100 % på mit praktiske eksamensprojekt, men det er godt nok lidt svært at koncentrere sig!!

Håber I alle har det godt og at jeg får min koncentration tilbage, her en af de nærmeste dage!

Kram Anette

1 kommentar:

  1. Hvor er det bare øv at det skal være sådan. Fremtidens folkeskole lover ikke for godt. Håber du holder humøret oppe selvom det er svært. Sender nogle opmuntrende tanker herfra :0)

    SvarSlet