fredag den 8. juni 2012

dejlig fredag og nu velfortjent weekend

Hej igen

Så er det dælme gået hen og blevet fredag igen, hvor er det skønt.. Kæresten er i Holland, så jeg har lige arbejdet lidt med min maskuline side og har fået fyret, så jeg kan få et varmt bad - i morges var det godt nok lige lidt koldt - så er badet altså ikke sådan en nydelse..brrr..

Og så har jeg lige været på arbejde, det gik så fint  - så nu kan jeg holde weekend med god samvittighed, har vidst lidt hækling jeg lige kan hygge mig med..:o)

I går ringede verdens bedste farmor, hun havde hørt en lille fugl (min mor) synge om et hækleproblem jeg var rendt ind i.. og så har man farmor to the rescue, hvor er det bare fedt at man kan dele sine interesser sammen med sin farmor (og mange andre i familien). Har man et problem, kan man altid få hjælp..

I morgen er også en dag i familiens tegn, ca. hvert 3.år mødes vi med hele min mors side af familien til et kæmpe familietræf, så når min søde kæreste kommer hjem fra Holland kører vi over og mødes med resten. Så tror jeg da vidst jeg skal have lidt rødvin og hygge med de andre.. JAHHH!!

På søndag må jeg hellere komme i gang med psykologi-læsningen, så jeg kan blive nogenlunde klar til torsdag, har ikke de store forventninger der - jeg har syltet det i løbet af i året til fordel for Materiel Design, så nu må vi se hvad det ender med - håber bare at jeg består.. Men mon ikke det lige går, det håber jeg i hvert fald!

Nå nu vil jeg hækle lidt - er i gang med lidt nemt, bare en lille pude i en dejlig limegrøn-farve - lover et billede senere!

Ha det godt derude og GOD WEEKEND!

Kram Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar