torsdag den 27. oktober 2011

Ny Blogger

Så skal bloggeriet afprøves.. Ja altså og hvorfor skal jeg overhovedet have en blog og hvorfor skal du læse den?

Mit navn er Anette, jeg er 28 (næsten 29) år gammel. Jeg læser til lærer i Esbjerg, det har jeg gjort siden 2009 og efter planen er jeg færdig i 2013. Jeg havde de første 2 år Matematik, det var da okay - men nu har jeg materiel design (håndarbejde og sløjd) og det har virkeligt vækket min indre hobbyfreak til live. Der går ikke et minut hvor jeg ikke tænker på ideer, designs, udførsel af projekter og lign. og nu vil jeg dele det med verden. Desuden er mine facebook-venner, vidst ved at være lidt trætte af mine begejstrede hobby-opdateringer, så de vil nu i stedet komme på bloggen her.. :o)

Bloggen her kommer til at handle om de projekter vi har i skolen og de projekter jeg laver privat.

Jeg tror jeg vil starte ud med at præsentere mit næste sløjd-projekt.

Vi har på seminariet fået til opgave at vi skal designe og fremstille vores eget siddemøbel. Jeg bor i en 1-værelses lejlighed, så mit siddemøbel skal også være praktisk og i stand til at opbevare ting.
Jeg er så heldig at jeg netop har deltaget i en konference om Designprocesser på DesignSkolen i Kolding, og har derigennem lært noget om idefasen.  - Det kommer der mere om senere.. :o)
Men altid når jeg skal i gang med et nyt projekt, så fatter jeg papir og blyant og går i gang med at tegne forskellige ting, indtil en ide springer mig i øjnene og jeg får lyst til at arbejde videre med den.
Det er godt nok ikke lige et siddemøbel, men man skal jo lige have gang i blyanten - faktisk tegnede jeg disse tegninger da jeg var til Psykologi i mandags...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar